top of page

בכמה ערוצי שיווק שונים אתם משתמשים?

פייסבוק, אינסטגרם,טיק טוק ,גוגל,אתר אינטרנט, וויז,איזי,קבוצות וואטסאפ, קבוצות פייסבוק, שילוט מקומי,פליירים, שלטים בבית העסק.


באיזו מהמדיות אתם משתמשים?


הנה 8 כללים שיעשו לכם סדר 💰

  1. מה שלא תבחרו תתמידו - אל תדלגו מאחד לשני מבלי שמיציתם ערוץ שיווק מסויים.

  2. תוכנית עבודה - כמו בכל דבר גם בשיווק חייבת להיות תוכנית.עדיפות לתוכנית ארוכת טווח,לפחות ל 3 חודשים הקרובים.*שילחו לי הודעה ואשלח לכם במייל תוכנית שיווק ל 3 החודשים הקרובים*

  3. מה שעובד לא נוגעים - זהו כלל ברזל שמלווה אותי בלקיחת החלטות. אבל, ויש אבל גדול, מה שעובד על בסיס נתונים ולא על בסיס תחושות!

  4. כמות עוקבים/לייקים/תגובות היא לא מדד להצלחה - המדד הנכון הוא היכולת לצרף לקוחות דרך כל אחד המערוצים האלו.

  5. מספר ערוצי שיווק במקביל - רצוי ואפילו חובה. לכל ערוץ שכזה יש קהל שנחשף אליו. לעתים יש קהל שנחשף בכמה ערוצים ובצורה כזו אני מחזק עוד יותר את החשיפה או התקשורת שלי עם הלקוח הפוטנציאלים או הקיימים.

  6. לא לוותר על שיווק ״מיושן״ - שילוט מקומי, פליירים, שילוט בבית העסק - 

מכיוון שהמדיות הדיגיטליות עמוסות במידע אנחנו חייבים להופיע במדיות הוותיקות. בטח ובטח בבית העסק בו הפרסום הזה לא עולה לנו כמעט כלום.

  1. מערכת ניהול הלידים - בבקשה, אל תשקיעו את התקציב ,הזמן,האנרגיות שלכם בשיווק מבלי שאתם מנהלים את הפעילות במערכת ניהול שיודעת לתת לכם נתונים.

אגב, אוטומציות לטיפול בלידים זה מבורך, אבל זה נושא בפני עצמו.אם אתם לא יודעים או אין לכם את היכולת לנהל את האוטומציות חכו עם זה.

  1. יעדים - חשוב במיוחד להגדיר יעדים לכל פעילות שיווקית שתבחרו. זה מדד נוסף להצלחה. 


לסיכום : תשקיעו בשיווק, אל תחפשו קיצורי דרך, תפעלו במקביל בכמה ערוצים,תעזרו באנשי מקצוע ותמדדו את הצלחת הפעילות שלכם.



Comments


bottom of page