top of page

בכמה ערוצי שיווק שונים אתם משתמשים?


פייסבוק, אינסטגרם,טיק טוק ,גוגל,אתר אינטרנט, וויז,איזי,קבוצות וואטסאפ, קבוצות פייסבוק, שילוט מקומי,פליירים, שלטים בבית העסק.





קבלו כללי זהב


1.באיזה ערוץ שלא תבחרו תתמידו - אל תדלגו מאחד לשני מבלי שמיציתם ערוץ שיווק מסויים.


2.תוכנית עבודה - גם בשיווק חייבת להיות תוכנית.עדיפות לתוכנית ארוכת טווח, לפחות ל 3 חודשים.


3.מה שעובד לא נוגעים - מה שעובד על בסיס נתונים ולא על בסיס תחושות!


4.כמות עוקבים/לייקים/תגובות זה לא מדד להצלחה - כמה לקוחות הצטרפו דרך הערוצים האלו זה מדד להצלחה.


5.מספר ערוצי שיווק במקביל - רצוי ואפילו חובה. לכל ערוץ שכזה יש קהל שנחשף אליו. ולפעמים זה קהל אחר.


6.לא לוותר על שיווק ״מיושן״ - שילוט מקומי, פליירים, שילוט בבית העסק.

מכיוון שהמדיות הדיגיטליות עמוסות במידע אנחנו חייבים להופיע במדיות הוותיקות. בטח ובטח בבית העסק בו הפרסום הזה לא עולה לנו כמעט כלום.


7.מערכת ניהול הלידים - בבקשה, אל תשקיעו את התקציב ,הזמן,האנרגיות שלכם בשיווק מבלי שאתם מנהלים את הפעילות במערכת ניהול שיודעת לתת לכם נתונים.

אגב, אוטומציות לטיפול בלידים זה מבורך.


8.יעדים - חשוב במיוחד להגדיר יעדים לכל פעילות שיווקית שתבחרו. זה מדד נוסף להצלחה.


9.ניהול וליווי מקצועי - אל תעשו את זה לבד, תעזרו תתיעצו, תעבדו עם אנשי שיווק, יועץ מקצועי .








Comments


bottom of page