top of page

הפסידו לקוח וותיק - סיפור אמיתי

שמעו סיפור -

ב 15 השנים האחרונות הלכתי לאותה שיננית באותה מרפאת שיניים למרות שאני כבר לא גר בעיר הזו וזה רחוק משמעותית.

כנראה כוחו של הרגל, גרמה לי להתמיד.

 

קרה מקרה שנאלצתי להזיז תור בהתראה של חודש, לא הצליחו למצוא תור חדש וגם לאחר כ 2-3 תזכורות שלי למרפאה לא מצאו והיה נראה שלא התאמצו למצוא.

 

מה עשיתי, חיפשתי מרפאה אחרת קרובה הביתה.

מצאתי תור בטווח זמן סביר והשירות היה מצוין.

 

 מה המסר שלי אליכם -

*אל תיקחו לקוחות כמובן מאליו, בטח לקוחות וותיקים.

*תשקיעו בכל הלקוחות שלכם כאילו זה השבוע הראשון שלהם.

*תיצרו ארועים שוברי שגרה במטרה לגרום לחווית הלקוח להשאר תמיד מעניינית ומגוונת.

*תבצעו סקרים/שיחות עם לקוחות תחת שיטה מסודרת ועם מטרות ברורות מה אתם רוצים להשיג מהסקר.

*תשתמשו בדוחות מתוך מערכת הניהול בכדי לעקוב אחר נוכחות/אי נוכחות של לקוחות.

*הכי חשוב, לנהל את תהליך טיפול(שימור) לקוחות שלכם תחת שיטה מסודרת ועם תחומי אחריות ברורים בצוות.

 



Comments


bottom of page