לכל אחד מאיתנו יש מתחרים.
זו יכולה להיות תחרות גיאוגרפית, תחרות מקצועית, תחרות ענפית.
איך להתמודד עם מתחרים?
א. להכיר היטב את הפעילות של המתחרים שלנו - על ידי ביצוע לקוח סמוי, לעקוב אחר התכנים ברשתות.
ב. לא להעתיק - במידה ומתחרה שלי החליט להוריד מחירים, זה לא מחייב גם אותי. בסוף יש לי תוכנית עסקית שאני עובד ולפיה הגדרתי את המחירים שלי.
ג. להוביל ולא להיות מובל - אני תמיד אעדיף להיות זה שמעתיקים ממנו ולא ההפך.
ד. תמיד חיובי - לעולם לא אגיד משהו רע על מתחרים, על אופן העבודה שלהם, על שיטת העבודה שלהם.
ה. לא לחשוש - תחרות תמיד תהיה. לקוחות תמיד יהיו. כל עוד אני עובד לפי תוכנית העבודה שבניתי, קשוב להתפתחות התחום בו אני נמצא ומתעדכן , שומר על איכות גבוה של המוצר והשירות שלי, אין לי סיבה לחשוש מתחרות.
תמיד יהיו לקוחות שירצו את השירות כל עוד אדע להציע אותו בצורה נכונה ואיכותית.
Comentarios