עולם המכירות עמוס באפשרויות,שיטות,הדרכות וכלים .
השבוע אני רוצה לתת לך 5 כללים בסיסיים ,פשוטים ופרקטיים ,כך שהיישום שלהם יהיה קל ובעיקר אפקטיבי.
1.מענה מהיר - החטא הראשון הכי משמעותי במכירות הוא שלא חוזרים בטווח של עד 24 שעות לפניה.זמן המענה לפניה מכל ערוץ שהוא היא קריטית להצלחה.
2.לא למסור את כל המידע - יש נטייה לשלוח את המחירון,לוח הזמנים וכל הפרטים בהודעה עוד לפני שהבנתי מה המתעניינים בשירות שלי צריכים.
3.לעבוד לפי מבנה שיחה מתוכנן - אני לא מאמין בתסריט שיחה שצריך לדקלם אותו. אלא, במבנה שיחה בו אני שולט בשלבי השיחה, יש לי כלים לטיפול בהתנגדויות, השלבים לטיפול ברורים ויש לך תהליך מכירה מוגדר.
4 מוצר חדירה -אנחנו מוכרים שירות מלא. מוצר חדירה הוא חובה בתהליך המכירה. הוא מתאים למי שעדיין לא התנסה בשירות דומה לשלי, או לא מכיר אותי, או רוצה להבין שהנגישות/הקהל/המקום מתאימים לו או לה.
5.פולאפ - החטא השני הכי משמעותי במכירות הוא שלא חוזרים לפניות.מי שחושב שלענות פעם אחת למסור פרטים ובזה סיימתי את המחויבות שלי אז או שלא באמת רוצה למכור או שלא מתאים למכירות.
6.ניהול - כמו בכל דבר בעסק שלנו,הכל יצליח בזכות ניהול נכון ובעיקר מתוכנן.
חשוב שיהיו לנו - תוכנית מכירות מסודרת, מבנה שיחה,מוצרים מוגדרים, מוצר חדירה פשוט, תהליך טיפול במתעניין, תהליך טיפול בלקוח חדש ובעיקר כללים מוגדרים לי ו/או לצוות .
עולם המכירות עשיר בשיטות 🙂
המלצתי להתחיל עם הכללים הפשוטים האלו.
Comments