top of page

סיום מערכות יחסים, עם לקוחות כמובן.



מרבית ההשקעה שלנו היא בגיוס לקוחות חדשים, השקעה במוצר איכותי, שימור לקוחות וכמובן ניהול ופיתוח עסקי.

אך, האם  השקעתם מחשבה כיצד להיפרד מלקוח?

הרי ברור שלא כולם נשארים. חלק תמיד יעזבו. 

חלקם מסיבות מוצדקות כמו מעבר דירה. 

חלקם מסיבות נקודתיות כמו עניין רפואי. 

חלקם עם תירוצים כאלו ואחרים בעיקר סביב חוסר התמדה.


אך, לאחר שניסינו הכל לשימור אותו לקוח או לקוחה צריך  לדעת להיפרד.


הנה כללי הברזל שאני מתמיד בהם ולרוב מוכיחים את עצמם.

1. זיכרו, לקוח שעוזב זה לא תמיד אומר שלא היה מרוצה מהשירות ולכן חשוב שנסיים בטוב בכדי שימשיך וימליץ עלינו.

2. בתחום הכושר כ 30% מהלקוחות הינם לקוחות חוזרים. כלומר, סיכוי שאחד ל 3 , יחזרו אלינו. שוב מחזק את הצורך לסיים בטוב.

3.יחד עם זאת חשוב להקפיד על תנאי הביטול שאנחנו דורשים, וזה כמובן אחרי ששיקפנו את תנאי הביטול בעת ההצטרפות.

4. שיקול הדעת שלכם הוא הנכון ביותר במידה וצריך להתגמש בתנאי הביטול/דמי ביטול/תקופת הודעה. 

5. רעיון שיכול להתאים לרובכם  נקרא -צ'ק של רצון טוב/זיכוי עתידי . וזה אומר, מישהי נאלצת לסיים את המנוי. יש לה תקופת הודעה מוקדמת של 30 יום. מכיוון שהיא עוברת דירה באופן מיידי היא לא תוכל לנצל את תקופת ההודעה. אני מציע לה זיכוי בסך xx שח בגין חודש ההודעה לכשתחזור/או שתוכל להעביר את הזיכוי לחבר/ה.

*במקרה הזה גם לא זיכיתי אותה ,גם שמרתי את אפשרות לחזרה אלי בעתיד, או שקיבלתי ליד חדש במידה והעבירה את הזיכוי העתידי לחבר/ה והכי חשוב סיימתי את מערכת היחסים בצורה חיובית.


זכרו, אחד מ 3  עוזבים הם בסיכוי גבוה לחזור אלינו ולכן חשוב לדעת להיפרד כמו שצריך.



Comments


bottom of page