בואו נדבר על הפיל שבחדר - עדכון מחיר
כולנו חוששים ממה שיקרה כאשר נעדכן מחיר.
מה יגידו הלקוחות - כמה יעזבו למתחרים.
תיכף אענה על זה -
למה לעדכן :
כפי שכולנו חווים, המחירים עלו
חשמל, מים, ביטוח, מדד, עלויות שיווק, הספקים שלנו העלו מחירים, המעמ יעלה בקרוב ועוד תוספות כאלו ואחרות שפוגשות את כולנו.
אז אחרי שהבנו שכל שקל שאני מקבל שווה עכשיו פחות.
צריך להבין שיש לסגור את הפער הזה
נקודה נוספת שאולי תעזור לכם להחליט -
נניח ועדכון המחיר יהיה 30 שח לכל מנוי נכפיל ב 150 לקוחות - הינה יש לכם תוספת של 4500 שח לחודש(כולל מעמ) שהולכים ישירות לשורת הרווח!!
ואין עליהם הוצאות נוספות
איך לעדכן :
א. לעדכן את קהל הלקוחות מראש.לטעמי חודש מראש זה מספיק.
ב. להסביר ללקוחות את העדכון מהקטן לגדול - למשל - אני מעדכן את המחיר ב 30 שח למנוי של שלוש פעמים בשבוע - כלומר העדכון הוא כ 2.5 שח לאימון שהם 30 שח לחודש.
** למשל - ״עדכון המחיר למנוי שלך יהיה 2.5 שח לאימון שהם 30 שח לחודש.
ג. העדכון יהיה ביחס הגיוני לשווי המוצר - כ 5-7% .אני לא ממליץ על עדכון גבוה מדי.
ד.הייתי שולח את ההודעות באופן אישי ולא בקבוצות ווטסאפ/פייסבוק/או כל אלמנט פומבי אחר.
ה. לפני עדכון הלקוחות, הייתי בודק את אלו שאינם מגיעים כבר תקופה ארוכה. איתם הייתי עובד על שימור וחזרה לפעילות ולאחר מכן מעדכן מחיר.
ו.מכין מראש טיפול בהתנגדויות לאלו שלא יסכימו או יבקשו לבטל בעקבות עדכון המחיר.
לסיכום
אין ברירה, חייבים לעדכן מחירים.
חשוב לעשות את זה נכון ,לאחר תכנון והערכות מתאימה.
אל תחששו, זו פעולה נדרשת במציאות הנוכחית.
ההמלצה אינה גורפת לכולם, וחשוב להפעיל שיקול דעת לפני כן.
לא בטוחים כיצד לעשות את זה או האם לעשות את זה,
בשביל זה אני כאן
Comments