סיפור אמיתי,
בעבר היה לי מנהל שתמיד היה בפגישות.
בכל שעה ביום, אם הייתי נכנס אליו הוא היה בפגישה.
לתאם איתו פגישה זה תמיד לשבוע הבא 🙂
המסקנה שלי לגביו שהוא לא יודע להיות לבד.
הוא לא יודע לחשוב.לפתח תוכן.לקרוא ולהקשיב לחומרים מקצועיים. לשוחח עם עובדים ולקוחות. חשש אמיתי 😂
לימים, התקדמתי ואני דואג לקיים לא יותר מ 2 פגישות ביום.
ולמה?
ריבוי פגישות זו לא אינדיקציה להצלחה עסקית גדולה .
כמו שכמות עוקבים זו לא אינדיקציה להצלחה עסקית 🙂
אז איך תמננו את כמות הפגישות שלכם 🎉
שלוש כללי זהב
א. תתחילו את הפגישה הראשונה לא על הבוקר. תשאירו מרווח קטן בתחילת יום העבודה לפגישה הראשונה
ב. תשאפו ל 2 פגישות ביום ולא יותר. למה? כדי שתשאירו לכם זמן מענה ללקוחות, לסכם את הפגישות, להסיק מסקנות מהפגישות.
ג. לכל פגישה צריך להיות תכנון מקדים לפחות מהצד שלכם - אתם חייבים להגדיר את הנושאים לפגישה, את משך הפגישה, להקפיד לעשות סיכום כתוב ואם אפשר מיד בסיום הפגישה להשלים את הסיכום והמשימות שעלו בפגישה ולשתף אותן .
אז, כמה פגישות מתוכננות לכם לשבוע הקרוב? 👏
Comentários