צמיחה משקפת את כמות המצטרפים פחות כמות העוזבים.
אני מודד כמה הצטרפו אלי פחות כמה עזבו אותי מכל סיבה שהיא.
יעד צמיחה תלוי באופי הפעילות ובסוגי המוצרים המרכזיים שלי ולכן לכל עסק יש יעד צמיחה שלו .
הסיבה המרכזית למדידת הצמיחה היא לבחון האם המוצר שלי/השירות שלי מספיק טוב והלקוחות נשארים אצלי.
למכור זה החלק ה״קל יחסית״ - לגרום ללקוחות שלי להתמיד זה האתגר האמיתי.
שימו לכם יעד שנתי של צמיחה, ממנו תגזרו את היעד החודשי, גם אם מדובר על צמיחה חודשית קטנה/חד ספרתית, זו עדיין צמיחה.
Comments