top of page

שיווק אורגני - למה | למי | כמה | איפה

למה להשקיע בשיווק אורגני -

 זה המותג שלכם, אלו הפנים של העסק שלכם, זה ערוץ שיווק שלא עולה (כמעט) לחשוף קהל אליו ובסוף הוא ערוץ השיווק עם אחוזי ההמרה ללקוחות מהגבוהים יותר שיש.

בנוסף, אנחנו יודעים בוודאות לומר שעסק שמשקיע בשיווק האורגני שלו משפר את סה״כ אחוזי ההמרה שלו מכל הפעילויות השיווקיות מהסיבה הפשוטה שהפעילות מגיעה לקהל היעד שלנו ונתפסת אותנטית.

טיפ ממני - תדאגו שהחומרים השיווקיים שלכם בערוצים האורגניים יהיו כמה שיותר אמיתיים, ערוכים במידה סבירה ,ולא עם מסר מכירתי אגרסיבי.

 

למי כדאי להשקיע -

לכל בעל או בעלת עסק שרוצים להגדיל את כמות הלקוחות, שרוצים ליצור מותג נחשב, שרוצים להיתפס כדמות מקצועית, שרוצים להוביל לקוחות להחשף לפעילות הכללית שלהם - אגב לא כל פעילות שיווקית כזו תוביל למכירה וזה בסדר. חיזוק המותג חשוב ממכירה במקרה הזה.

טיפ ממני - השיווק האורגני אינו מספיק(לעסק שרוצה להתפתח ולגדול) ולכן חשוב לשלב גם פעילות שיווק בתשלום.

טיפ שני - שיווק אורגני מעולה ומוצר בינוני לאורך זמן לא יעבדו ולכן המוצר שלכם חייב להיות לא פחות ממצוין(זה כבר לניוזלטר אחר).

 

כמה להשקיע -

ראשית תשתדלו לשתף כל פעילות שאתם עושים. הרוב נכון ומתאים.תדאגו שהחומרים שאתם מעלים יש להם ערך, נראים טוב(אין פה תחרות למי יש פיד יותר יפה,זה לא באמת הכי חשוב), תמיד תחשבו בעיניים של לקוחות ממוצעים שלכם שייחשפו לתכנים כיצד הם יושפעו וירצו להיות חלק מהמותג ומהחוויה שעוברת להם דרך המסרים השונים שלכם.

 

איפה להשקיע -

בכל מקום מכובד ורלוונטי לכם. יש אמירה שאין שיווק לא נכון , אני מסכים עם זה חלקית, יכול להיות שאני מכוון למותג פרימיום אולי לא נכון לי להיות בטיקטוק (סתם דוגמה).

 אל תתעלמו מערוצי שיווק מקומיים שיכולים להיות נכונים לסוג מסויים של מקומות ועסקים.

 



Comments


bottom of page