אם נודה על האמת זה תחום שאנחנו בדר״כ לא משקיעים בו מספיק, בטח לא כמו במכירות אבל, אני מאמין שבעזרת הכלים הפשוטים שרשמתי תגדילו ב 10% את התוצאה בשימור הלקוחות שלכם.
חשוב לזכור, המהות של השירותים שלנו הם כאלו שיגרמו ללקוחות שלנו לקבל מאיתנו ערכים, תועלות ויצירת תלות.
מה עושים.
יש אקטיבי ויש פסיבי.
אקטיבי -
1. שיחות מעקב לקוחות - שימו לכם ביומן,(לא ביום ראשון שעמוס גם ככה) ותבדקו מי הלקוחות שלא הגיעו ב 10 הימים האחרונים.
2. ההודעה או השיחה לא תהיה - ״התגעגנו,מתי תבוא״, זה רק מעמיק את הבור שאותו לקוח כבר נמצא בו.
ההודעה או השיחה יהיו - בואו נתאם את הדייט הבא שלנו(של המאמנים שלנו) עם אותו לקוח. אזמין אותו לפגישת ייעוץ אישית. כן כן אשקיע בו 15 דק של פגישה ולאחריה אימון למשל.
אעשה פעולות אקטיביות במטרה לגרום לו להגיע!!
3. רצוי לשלב אוטומציות בתהליך - אפשר להתייעץ איתי נקודתית לגבי העסק שלכם.
פסיבי -
1.פעילויות לכלל הלקוחות או למספר גדול של לקוחות שיגרמו ללקוחות להתחבר אלינו, לגלות תלות בנו, לקבל מאיתנו ערכים ותועלות
למשל, שתפים ,הרצאות, הכשרות,סדנאות, ימי עיון,שיעורים אורחים, קורסים מקצועיים, קורס יסודות,קורס המשך.
2. אתגרים ותחרויות פנימיות - מייצר תלות והמשכיות של הלקוחות בנו. חשוב לתת אינסנטיבים מעניינים ומושקעים.
3.ניוזלטר תקופתי הכולל בתוכו ערך ושתפ מקצועי.
4.ימים פתוחים - למשל ב 27.2 יתקיימו בחירות לרשויות המקומיות. וז הזדמנות לנהל יום באופי שונה מהרגיל. אימונים מיוחדים, הגרלות,מרתון מכירות.* יש לי תוכנית מוכנה, שילחו לי הודעה ואשתף אתכם*
לסיכום - שימו לעצמכם ביומן - 2-3 משבצות זמן בחודש,בהן נשקיע בשימור הלקוחות שלנו.
מספיק לשפר את התוצאה ב 10% ובכך נגדיל את הכנסות שלנו ב 10% - משם תעשו את המתמטיקה.
Comments