top of page

תהליך טיפול נכון במתעניינים

 


כיצד אתם מטפלים במתעניינים שלכם? האם יש לכם נוהל טיפול מסודר וברור?

 



הנה נוהל הטיפול בו אני משתמש במוקד המכירות שלי.

כמובן שצריך לעשות התאמות ספציפיות לפי סוג העסק וסוג השירות.

 

כניסת מתעניין - 

* הודעת חימום - במידה וזה מתאפשר לכם/לצוות המכירות או במידה ויש לכם מערכת ניהול שיודעת לשלוח באופן אוטומטי הודעת חימום לכל מתעניינת - בהודעה ניתן פרטים בסיסיים - כמו שם העסק, כתובת, אם יש תאריך פתיחה לעסק בהקמה.

שיחה מכירה - בשיחה הראשונה אני מבצע תהליך מכירה לפי מבנה השיחה (זה כבר נושא אחר) - במטרה למכור את השירות שלי או מוצר חדירה.

*מה לא לעשות - א. לא לשלוח מחירון/לוח אימונים/כל הפרטים בהודעה - הטעות הזו גורמת לאיבוד העניין של המתעניין במוצר.

              ב. לא לשאול בהודעה מתי נוח לך לשוחח,אלא לתת 2 מועדים אופציונליים לשיחה ,מועדים אשר מתאימים גם לכם.

 

השלבים בטיפול במתעניין הם:

א. 2 נסיונות שיחה בשעות שונות.

ב. במידה ולא ענה - הודעה ״חיפשתי אותך״.

ג. עדכון סטטוס במערכת הניהול.

ד. ביום למחרת - 1-2 נסיונות שיחה.

ה. במידה ולא ענה - הודעת ״אני רוצה להכיר אותך״.

ו. ביום למחרת - ניסיון שיחה אחד.

ז. במידה ולא ענה ֿ״הודעת פרידה״.

ח. עדכון סטטוס במערכת הניהול.ֿ

 

במידה ויש לי מענה בכל שלב:

א.הצלחתי לתאם שירות של מוצר חדירה/מכרתי את השירות המתאים

 ב. עדכון סטטוס במערכת הניהול

ג. תיאום השירות, גביית תשלום, החתמה על הצהרת בריאות במידת הצורך, עדכון הצוות, משימת מעקב.

ד.השלמת המכירה

ה. הודעות וולקום מסודרת הכוללת את סיכום המכירה,נהלי ההרשמה והביטול, דרכי גישה,חניה ופרטי יצירת קשר.

ו. איסוף מומלצים

Commentaires


bottom of page